.

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ: Θύμα ο Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου Ρούσσος Μιχαήλ








ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΦΘΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ - ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Σήμερα Παρασκευή 12 Ιανουαρίου και ώρα 06:30 κατεβαίνοντας η γυναίκα μου να πάρει το αυτοκίνητο για να πάει στην δουλειά της, διαπίστωσε πως τα 2 αριστερά λάστιχα που ευρίσκοντο στην πλευρά του πεζοδρομίου στην θέση του αναπηρικού Parking μου ήταν τρυπημένα από αιχμηρό αντικείμενο, ως διαπιστώθηκε αργότερα από το συνεργείο με τα ελαστικά που πήγα για να τα αλλάξω.

( Υπάρχει φωτογραφικό υλικό ). 



Στις 08:00 – 09:00 έκανα κινήσεις για να φέρω βοήθεια ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη. Ήρθε υπεύθυνος και αφού διαπίστωσε την ζημιά, μετέφερε το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να αποκαταστήσει την φθορά. 

Η ζημιά κόστισε 50€.

Μετά από λίγη ώρα ένιωσα ζαλάδα και απλά πίστεψα ότι είναι από τα νεύρα μου και την οργή που ένιωθα όταν αισθάνθηκα να απειλείτε η ζωή μου και της οικογένειας μου. 



Στην συνέχεια έφυγα ώστε να μεταβώ στο Α.Τ Αμαρουσίου και να κάνω καταγγελία. Εκεί ο Αστυνομικός υπηρεσίας με απέτρεψε να κάνω οποιαδήποτε κίνηση εφόσον δεν έχω μάρτυρες. Οι υποψίες μου και το φωτογραφικό υλικό που κρατώ με έκαναν να αναφέρω 3 υπόπτους. 

1.      1.  Μάλλιος Βασίλειος
2.      2. Σπύρος Τσισκάκης υποψίες γιατί, 

        κοιτάξτε εδώ
      
      Στις 1/1/2018 ώρα 15:52:11 ( ώρα φώτο ) το αυτοκίνητο του γαμπρού του πιάνει το Parking μου για 5 ώρες και φώναξα την Αστυνομία


¨  Όταν ήρθε η Αστυνομία και το έγραψε μετά από 5 ώρες, ήρθε σπίτι μου ο γαμπρός του και μου είπε οτι 10' το άφησε να ανεβάσει πάνω μια θειά του, λες και δεν είχα προβλέψει με τι ανθρώπους έχω να κάνω κι έτσι έβγαλα τις φώτο. 
   Οι ώρες φώτο αλλά και η κλίση της αστυνομίας που του έδωσε δείχνουν το πέρας της ώρας ωστε να βγάλει ψευδές τους ισχυρισμούς του.

     Στην συνέχεια ο παππούς Σπύρος κατέβηκε την πολυκατοικία βρίζωντας με, ψιλιάστικα οτι θα κάνει κανένα τρελό στο αμάξι μου και όντως βγήκα αληθινός. ¨εβγαλα φώτο που περνούσε δίπλα του και το χτύπησε με την κλίτσα του, ευτυχώς χωρίς μεγάλη ζημιά. ( φώτο εδώ )
      

      

    

3.      3. Ένας υιός ενός ηλικιωμένου ζευγαριού που το ίδιο απόγευμα με είχε τραμπουκίσει λέγοντας   μου πως αν δεν πληρώσω τα κοινόχρηστα να σηκωθώ να φύγω από το σπίτι, και να πάψω να παριστάνω τον Ανάπηρο για να με λυπηθούν. Όταν του είπα πως όταν δω αποδήξεις 11 ετών που διαμένω στο σπίτι,θα πληρώσω. Τα έχασε, σηκώθηκε κι έφυγε διαολοστέλνοντας με.

      Ο συγκεκριμένος είναι κάτοχος του αυτοκινήτου αυτού, που εδώ μου έχει πιάσει το Parking: 

   Μένουν οι γονείς του εκεί και ήθελε να τους προστατέψει από εμένα που δεν πληρώνω τα κοινόχρηστα και δεν θα έχουν θέρμανση. 

   Νο 1 υποψήφιος 

   Χατζηευσταθίου

Τα στοιχεία που ανέφερα δεν τον έκαναν να αλλάξει την γνώμη του. 
Έτσι έφυγα νευριασμένος.

Το άγχος πλέον με είχε κυριέψει και έτσι στις 17:30 πήγα στον Νευρολόγο μου και του παραπονέθηκα για πονοκέφαλο και ζαλάδα. Αυτός διαπίστωσε το πρόβλημα και μου έγραψε αντιβίωση 3μηνη και μου επισήμανε ότι πρέπει να πάω να ξεκουραστώ και να χαλαρώσω. 

Νύχτωσε και πήρα τα χάπια μου κι έπεσα για ύπνο.

Ρούσσος Μιχαήλ

Υστερόγραφο 

 Προ ημερών είχε ξαναγίνει προσπάθεια για πρόκληση σωματικής βλάβης δικής μου και της κόρης από την διαχειρίστρια με το αυτοκίνητο της παιρνώντας απαγορευτικό και κινούμενη προς την κατεύθυνση μας. ( φώτο εδώ )

Πέρασε 2 απαγορευτικά, κάτι που κάνει κάθε μέρα παραβιάζοντας τον ΚΟΚ και μπορεί να προκλέσει θανατηφόρο ατύχημα. Έτσι κι εκείνη την ημέρα 09/01/2018.


Κλείσιμο 

Τον Μάρτη είχε έρθει σπίτι μου με την απειλή μαχαιριού,μπροστά στα μάτια της έντρομης κόρης μου, που άνοιξε την πόρτα, ο Μάλλιος Βασίλειος για να παραστήσει τον Νταβατζή της πολυκατοικίας φωνάζωντας μου και χτυπώντας την πόρτα του σπιτιού μου ώστε να πληρώσω τα Κοινόχρηστα της πολυκατοικίας, που κατά την γνώμη μου είναι παράνομα κι έτσι έχω προβεί σε στάση πληρωμών με εξώδικο και ζητώ λογιστικο έλεγχο αυτών. 

Είμαστε σε δικαστική διαμάχη από τότε.



Αποδήξεις ζητώ από το 2006 που κατοικώ στο σπίτι μου εώς 2017 που έτρεχε. Τελικά διαπιστώθηκε οτι το 2006 εως το 2012 έχουν πεταχτεί και γι' αυτό τρομοκρατήθηκαν που ζήτησα διαφάνεια.
Μάλλον τους χάλασα το φαγοπότι.

Υπάρχουν και παράνομα παραστατικά από ιδιώτες που κάνουν εργασίες στην πολυκατοικία ( φώτο )

Ατρύπητες αποδήξεις από την εφορία και χωρίς τα νόμιμα παραστατικά 

Φοροδιαφυγή δηλαδή




Αυτά και άλλα τραβώ με την οικογένεια μου από το 2006 που κατοικώ στο σπίτι μου.

1.   bullying
2. προσβολή προσωπικότητας ωσάν Α.μ.ε.α
3. σπήλωσει του πολιτικού μου κύρος και ήθος στην τοπικη κοινωνία του Αμαρουσίου
4.  προβολή προσωπικών δεδομένων της οικογένειας μου, σε 3ους στην είσοδο της πολυκατοικίας κ.α




Όλοι οι παραπάνω ύποπτοι έχουν κακή άποψη για τον πρόσωπο μου διότι τους έχει πληροφορίσει με κατασκευασμένες και ψευδείς ειδήσεις η διαχειρίστρια της πολυκατοικίας. Οι οποία για να καλύψει λάθη της και παραλήψεις της προσπαθεί έτσι να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη των ιδιοκτητών και ενοικιαστών.

Πάραυτα λοιπόν, δημιουργείτε το ερώτημα, γιατί εγώ μόνο κάνω παράπονα από τα 24 διαμερίσματα που υπάρχουν.

Εδώ κι αν κάτι βρωμάει

Ο λόγος πλέον στην δικαιοσύνη