.

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2018

Super market: Η μέρα της σακούλας...



Πολύ το χάρηκα σήμερα στο super market. Πήγα και ψώνισα μερικά πράγματα και όταν ήρθε η ώρα της πληρωμής με ρώτησε η γλυκιά ταμίας.
 
_ Πόσες σακούλες θέλετε για να βάλετε τα πράγματα σας;
_ Όσες νομίζετε της απαντάω. Μάλλον 4 σακούλες καλά είναι.
_ Η κάθε σακούλα στοιχίζει 3 λεπτά μου λέει χαμογελαστά και με κάποιο δισταγμό.
_ Δεν βαριέσαι της απαντάω χαμογελώντας. Μα, τι σακούλα είναι αυτή; … Αυτή γράφει το όνομα από το σούπερ μάρκετ και δεν θα το δεχτώ. Μπορεί να πληρώσω μια σακούλα την τιμή που μου την ζητάτε, αλλά όχι και να πληρώσω και την φίρμα σας. 
_ Κύριε αυτή τη σακούλα μας έχουν δώσει να αγορά προς τον καταναλωτή. Τι να σας πω…
_Κανένα πρόβλημα της απαντάω. Ευτυχώς που αγόρασα λίγα πράγματα, όμως δεν θα δεχτώ να πληρώσω και την φίρμα του super market. Κρατείστε ότι σας χρωστάω και έρχομαι να φέρω σακούλες δικές μου από το αυτοκίνητο. Δεν θα αργήσω γιατί έχω παρκάρει μπροστά στην είσοδο σας. 

 
Γυρίζω πίσω από το αμάξι και έβαλα τα πράγματα που αγόρασα σε κάτι σακούλες με άλλο όνομα από άλλο super market. Με κοίταζε ο επόμενος και έβαλε τα γέλια. Τον κοίταξα και εγώ με τη σειρά μου χαμογελώντας και του είπα πως την επόμενη φορά θα έρθω με σακούλες που θα τυπώσω μόνος μου και θα γράφουν «Τελετές Μπούκουρας» και θα φορτώσω ότι έχω αγοράσει. Αύριο να δεις που θα πάρω ανταλλακτικά για το αμάξι μου. Θα πάω στην αντιπροσωπεία και θα φέρω τσάντα άλλης μάρκας αυτοκινήτων και αν ακούσω κουβέντα θα γίνει μακελιό. Κάπου πρέπει να καταλάβουν μερικοί ανεγκέφαλοι πως αν είναι να χρεώνουν τις σακούλες, πρέπει αυτές να μην έχουν το όνομα της εταιρίας ή να τις χαρίζουν όταν ψωνίζεις από αυτούς γιατί με τον τρόπο σου τις διαφημίζεις. Το θέμα δεν είναι να περάσει σε όσους ψήφισαν αυτό το νόμο μέσω Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά να σκεφτούν και τις επιπτώσεις που θα έχουν και οι εταιρίες με αυτό τον τρόπο της σακούλας. Ας γίνουμε ισότιμα μέλη και ας έχουμε τις παροχές και τους μισθούς αντάξια και τότε να συμβιβαστούμε. Τώρα θα μου πεις, κάθεσαι και ασχολείσαι για μια σακούλα; Θα απαντούσα πως όχι, αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να δείξουμε αν μπορούμε φυσικά σαν καταναλωτές και Ελληνάρες το πιο απλό θέμα σαν επανάσταση και να δικαιωθούμε έστω και σε αυτό. 

 
Καλές σας αγορές…