Στην Ελλάδα ο Αρχαιότερος Άνθρωπος του κόσμου ! Ας μιλήσει η Επιστήμη..
Το θέμα της θεωρίας της « Ινδοευρωπαϊκής»
γλωσσικής (sic ) ομοεθνίας που άνοιξε ο
Δ. Ευαγγελίδης μέσω του Κοινού Παρονομαστή έδωσε αφορμή για πολύ …συζήτηση .Διαβάσαμε
για «επιστημονικές αλήθειες» αλλά επιστήμονες δεν είδαμε, διαβάσαμε για στοιχεία
αλλά προσωπικές απόψεις και απηρχαιωμένες εμμονές διαπιστώσαμε σε μια θεωρία
που έρχεται από παλιά και δεν αντέχει σε σοβαρό διάλογο, τέλος πάντων..
Ο Κοινός Παρονομαστής θα παρουσιάσει σήμερα ΕΝΑΝ πραγματικό επιστήμονα
ανθρωπολογίας, βιολογίας και παλαιοντολογίας για τον οποίο να πούμε ότι δεν υπήρξε ποτέ ούτε
Εθνικιστής η .. «ελληνοκεντρικός» ούτε καν «δεξιός» «πατριδοκάπηλος»
κ.ο.κ., αντίθετα ανήκει στην αριστερά, αλλά είναι ένας πραγματικός επιστήμονας
για αυτό και δεκαετίες τώρα διώκεται από το πολιτικό κατεστημένο κάθε απόχρωσης,
του μικροελλαδίτικου σιωνιστοκρατούμενου μορφώματος .
Μέσα από μια έρευνα – συνέντευξη 10 σελίδων στο περιοδικό Strange τεύχος 51 Ιανουάριος 2003 παραθέτουμε ελάχιστα σημεία τα
οποία αφορούν το τρέχον θέμα μας !
Η έρευνα του Strange έχει τίτλο:
Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
και υπότιτλους :
Ο ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΟΣ ΑΡΗΣ ΠΟΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ
Δώστε την προσοχή σας ..
Συναγωνιστικά, για τον Κοινό Παρονομαστή Σπύρος Παπαδόπουλος Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
Ο Δρ. Άρης Πουλισνός γεννήθηκε στον Εύδηλο Ικαρίας στις 24
Ιουλίου 1924. Σπούδασε Βιολογία στΐ5 Η.Π.Α., πήρε το πρώτο πτυχίο της Βιολογίας
από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, και αργότερα σπούδασε Ανθρωπολογία στην
τέως Σοβιετική Ένωση. Το 1961 του απενεμήθη ο τίτλος του Διδάκτορα από το Πανεπιστήμιο της Μόσχας για τη διατριβή
του Η Προέλευση των Ελλήνων. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας
και στη Σοβιετική Ακαδημία Επιστημών, στο τμήμα Ανθρωπολογίας, όπου και
διακρίθηκε για τη δουλειά του. Διατέλεσε αρχηγός αποστολών τόσο στη Ρωσία, όσο
και στη Βουλγαρία, Ρουμανία, Γιουγκοσλαβία, Αρμενία-Καύκασο, Καζακστάν, Τουρκμενιστάν,
Ουζμπεκιστάν κ.λ π., διδάσκοντας ταυτόχρονα στο Πανεπιστήμιο της Μόσχας. Ήρθε
στην Ελλάδα το 1965. Τον ίδιο χρόνο έγινε μέλος τη3 Διοικούσας Επιτροπής του
Πανεπιστημίου Πατρών και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Σπηλαιολογικής Εταιρείας.
Ίδρυσε
την πρώτη
Βιολογική έδρα σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, καθώς και έδρα Ανθρωπολογίας.
Συνεχίζει
με νεότερες ανθρωπολογικές μελέτες (Ιαπωνία-Αϊνού, Ισπανία κ.λπ.), οι
οποίες
ρίχνουν φως στην καταγωγή όχι μόνο των Βαλκανίων λαών, αλλά και των
υπόλοιπων
Ευρωπαίων. Παράλληλα ασχολείται συστηματικά με τις παλαιοανθρωπολογικές
ανασκαφές του Σπηλαίου Πετραλώνων και της ανοικτής Θέσης Τρίλλιας
Χαλκιδικής,
καθώς και του προϊστορικού ελέφαντα στον Περδίκα Πτολεμαΐδας. Το 1969
εκλέχθηκε
Αντιπρόεδρος του 8ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Ανθρωπολογίας στο Τόκιο. Το
1979
ορίσθηκε στην Πράγα Πρόεδρος του 3ου Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου
Ανθρωπολογίας, το
οποίο πραγματοποίησε τις εργασίες του στα Πετράλωνα Χαλκιδικής το 1982.
Είναι ιδρυτής
της Ανθρωπολογικής Εταιρείας Ελλάδος (1971) και τπ3 Υπηρεσίας
Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας του Υπουργείου Πολιτισμού (1977).
Διατελεί μέλος
του Μονίμου Διεθνούς Συμβουλίου Ανθρωπολογικών και Εθνολογικών
Επιστημών της UNESCO και μέλος της Ανθρωπολογικής Εταιρείας των Παρισίων
και από το 1987
ενεργό μέλος της Ακαδημίας Επιστημών της Ν. Υόρκης. Έχει δημοσιεύσει
δεκάδες
βιβλία και πάνω από 100 επιστημονικές εργασίες. 'Έπειτα από τη
σημαντικότατη
ανακάλυψη του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων, ίδρυσε το Ανθρωπολογικό
Μουσείο
Πετραλώνων με δικά του έξοδα. Διαθέτει άδεια Παλαιοσνθρωπολογικών
ανασκαφών του
Ελληνικού Δημοσίου για το χώρο της Χαλκιδικής, η οποία ουδέποτε
ανεκλήθη
επισήμως,
παρ' όλα αυτά εμποδίζεται έντονα από μικρόνοες δυνάμεις συμφερόντων, εδώ και
είκοσι χρόνια, να συνεχίσει τις έρευνές του στο σπήλαιο του Αρχανθρώπου στα
Πετράλωνα της Χαλκιδικής.
Η 35χρονη και πλέον έρευνα του Άρη Πουλιανού, από τους Αϊνού της Ιαπωνίας
διαμέσου της Σιβηρίας, της Ευρώπης, των Βαλκανίων και μέχρι τους Βάσκους της
δυτικής Ισπανίας, συντάραξε τα κρατούντα της Παγκόσμιας Επισιήμης και φόβισε τους
& εφησυχασμένους επιστήμονες του κόσμου, φέρνοντας στο φωςσυγκλονιστικά στοιχεία για την καταγωγή του ανθρώπου.
Ανακάλυψε ίχνη φωτιάς στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής, ηλικίας ενός εκατομμυρίου
εκατό χιλιάδων χρόνων και μια πλήρη δεξιόχειρα εργαλειοτεχνία,
απαράμιλλης τέχνης,
που μόνο νοήμονα όντα θα μπορούσαν να κατασκευάσουν. Οι έρευνές του για
τη
χρονολόγηση του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων απέδειξαν ότι στα Πετράλωνα
της Χαλκιδικής, επτακόσιες σαράντα χιλιάδες χρόνια πριν, έζησε,
περπάτησε και
έτρεχε, κυνηγώντας με άνεση σε ανοιχτές εκτάσεις της χερσονήσου, ένα
προικισμένο ον, με νου, μηχανική σκέψη, έναρθρο λόγο, πλήρη καταμερισμό
εργασίας
και προπάντων Πολιτισμό. Οι έρευνές του αυτές επαληθεύτηκαν με έντεκα
διαφορετικές μεθόδους χρονολόγησης από τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια του
κόσμου.
Πράγμα που τον έφερε αντιμέτωπο με ποικίλα διεθνή συμφέροντα. Για το
λόγο αυτό
διώκεται συνεχώς, αλλά και δικαιώνεται συνεχώς από την Ελληνική
Δικαιοσύνη, σε
πείσμα των παραγόντων της ξένης διανόησης και των υποστηρικτών τους, που
κάθε
άλλο \παρά φιλελληνικά λειτουργούν.
Βρέθηκαν χιλιάδες εργαλεία, λίθινα και οστέινα, που έφτιαξε
ο όρθιος άνθρωπος πριν δώδεκα εκατομμύρια χρόνια(!) εδώ στην Ελλάδα! Στην
Αφρική έχουμε ευρήματα για τον αρχαιότερο όρθιο άνθρωπο που χρονολογούνται γύρω
στα τέσσερα εκατομμύρια χρόνια. Στη νοτιοανατολική άκρη της Ευρώπης όμως, και
συγκεκριμένα στη Χαλκιδική και στο βόρειο Αιγαίο, έχουμε ευρήματα που είναι
δώδεκα εκατομμυρίων χρόνων! «...Στην περιοχή της Τρίλλιας της Χαλκιδικής», λέει
ο δρ. Άρης Πουλιανός, «βρέθηκε το οστό από κνήμη ανθρώπου, σε ανασκαφή ανοιχτού
χώρου, και αποτελεί ίσως την πιο σημαντική επιτυχία της σταδιοδρομίας μου, μιας
και οριστικά πλέον ανατρέπεται η Αφρικανοκεντρική θεωρία. Στην Αφρική έχουν
βρεθεί εργαλεία μέχρι 2.500.000-3.000.000 ετών, αλλά αυτά είναι πολύ μεταγενέστερα
της "κουλτούρας" που άφησε ο Τριλλιανός των 11.000.000 ετών και της
πληθώρας εργαλείων. Το γεγονός ότι βρέθηκαν ίχνη ανθρώπου, τμήματα σκελετών και
εργαλεία, 11 (±1) εκατομμυρίων ετών, όχι μόνο ανατρέπει την Αφρικανοκεντρική
θεωρία, αλλά και εντοπίζει σε ποιο σημείο πρωτοεμφανίζεται επί της Γης ο
άνθρωπος. Και να το ξεκαθαρίσουμε, ο Αρχάνθρωπος δεν είναι ο πρώτος Αφρικανός
εκτός Αφρικής, όπως υποστηρίζουν πονηρά κάποιοι επιστήμονες, αλλά ο πρώτος
"homo sapiens"
επί της Γης.
«Βρέθηκαν επίσης εργαστήρια κατασκευής οστέινων και λίθινων
εργαλείων! Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι βρέθηκε και ένα κρανίο δώδεκα
εκατομμυρίων ετών, εγκλωβισμένο μέσα σ' ασβεστόλιθο. Σ' αυτό διακρίνονταν πολύ
καθαρά τα δόντια του. Παρατηρήθηκε ότι οι κυνόδοντές του δεν έβγαιναν πάνω από
την οδοντοστοιχία. Δηλαδή ο άνθρωπος αυτός δεν ήταν πίθηκος!
Ο Πουλιανός πιστεύει ότι ο όρθιος άνθρωπος της Τρίγλιας
είναι ο πρόγονος όλων των ανθρώπων της Γης. «...Είναι το αρχαιότερο και το
σημαντικότερο εύρημα, ο Αρχαιότερος Όρθιος Άνθρωπος επί της Γης. Είναι μια μορφή
που δίνει εξέλιξη σε όλα τα υπόλοιπα φύλα, όλων των άλλων ανθρώπων της Γης.
Δηλαδή, είναι μονοφυλετική η εξέλιξη, για μένα. Μ' αυιό διαφοροποιώ ιη θεωρία
της Πολυφυλετικής Εξέλιξης -χωρίς όμως να την ακυρώνω- διότι αργότερα σπό το
Μονοφυλετικό Όρθιο Άνθρωπο εξελίσσεται ο Μογγόλος, ο Άνθρωπος του Πεκίνου, ο
Νέγρος στην Αφρική, και ο Λευκός στην Ευρώπη. Η καταγωγή όμως του ανθρώπου
είναι μονοφυλετική. Πολύ αργότερα διαμορφώνεται η πολυφυλετική κατάσταση, που εμφανίζεται
αφότου πλέον έχει εξαπλωθεί η ανθρωπότητα, από ένα συγκεκριμένο σημείο, και
μάλιστα αυτό της Χαλκιδικής. Δηλαδή, κοπίδα του ανθρωπίνου γένους είναι η
Χαλκιδική και γενικότερα η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας και του βόρειου
Αιγαίου!...»
Ο Μύθος των «Ινδοευρωπαίων» και η ελληνική γλώσσα
Οι έρευνες του Πουλιανού ανατρέπουν πλέον πλήρως τον
Ινδοευρωπαϊκό μύθο: «...φυσικά και δεν ισχύει ο μύθος της Ινδοευρωπαϊκής φυλής.
Η θεωρία αυτή των Ινδοευρωπαίων ξεκίνησε από ένα γιατρό Εγγλέζο στις Ινδίες την
οποία και επεξεργάστηκαν αργότερα οι Γερμανοί περισσότερο, για να
δικαιολογήσουν τη συγγένεια ορισμένων γλωσσών Ευρωπαϊκών και Ινδικών. Γι' αυτό
και το ονόμασαν αρχικά Γερμαοϊνδική ομοεθνία γλωσσών και όχι φυλετική φυσικά ομοεθνία, όπως
εννοούσαν παλαιότερα οι δικοί μας. Αργότερα αντικατεστάθη με τον όρο
Ινδοευρωπαϊκή Ομοεθνία και έλεγαν ότι υπάρχει μία φυλή Ινδοευρωπαϊκή. Αυτό το υπεστήριζε ιδιαίτερα ο Μαρινάτος, αλλά έκανε
ένα μεγάλο λάθος. Ότι πρώτα-πρώτα "Ινδοευρωπαϊκά" μίλαγαν και οι
ξανθοί Σκανδιναβοί και οι μελαψοί Ινδοί.
Πώς μπορούν να έχουν κοινή καταγωγή επειδή τυχαίνει να έχουν
κοινές ρίζες στις γλώσσες τους, που θα μπορούσαν εξάλλου να προέρχονται από
πολύ πιο παλαιούς πολιτισμούς που χάθηκαν; Η ταύτιση αυτή δεν ταιριάζει
ανθρωπολογικά, αλλά υπάρχει μία κοινή ρίζα των Ινδοευρωπαϊκών γλωσσών και των
Σανσκριτικών, με τη διαφορά ότι αυτή η ομοεθνία δεν είναι σωστή, διότι οι
αρχαιότεροι άνθρωποι της Ευρώπης είναι αυτοί που μίλησαν παλαιότερα. Οι κοινές ρίζες στη γλώσσα
των διαφόρων λαών οφείλονται στις επιδράσεις. Η γλώσσα μεταδίδεται πολύ πιο
εύκολα απ' οτιδήποτε άλλο. Κάποτε Ελληνικά μιλούσε όλη η Βαλκανική και δεν μιλώ
για την εποχή του Αλεξάνδρου, αλλά προ δεκάδων χιλιάδων ετών. 'Όπως έχω αποδείξει
με τα ευρήματα του σπηλαίου των Πετραλώνων, επί του Ευρωπαϊκού εδάφους υπήρξαν
άνθρωποι που είχαν γλώσσα, δηλαδή είχαν αναπτύξει τον έναρθρο λόγο. Ο Αρχάνθρωπος
μίλαγε. Για μένα μίλαγαν και οι άνθρωποι της Πτολεμαϊδος - του Περδίκκα (των 3.000.000 ετών), διότι
και εκεί τα εργαλεία είναι δεξιόχειρα.
Άρα να οι παλαιότεροι άνθρωποι που ήσαν
όρθιοι και είχαν κάποιο πρωτόγονο πολιτισμό. Ο αρχαιότερος πολιτισμός είναι ο
Πετραλώνειος πολιτισμός (του 1.000.000 και πλέον) και είναι πολιτισμός αναγνωρισμένος
από διεθνή συνέδρια (έχουμε δηλαδή αδιάσειστα στοιχεία για να μιλάμε για τον
πολιτισμό του Πετραλώνειου Αρχανθρώπου). Και οι άνθρωποι απλώνονται στην
Ευρωπαϊκή ήπειρο από το Νότο προς το Βορρά και όχι από ιο Βορρά προς το Νότο. Η
γλώσσα είναι ένα στοιχείο του πολιτισμού. Μα πριν από τους Ινδοευρωπαίους δεν
μίλαγαν οι κάτοικοι αυτής της χώρας εδώ τόσες χιλιάδες χρόνια; Και απόδειξη δεν
είναι οι ζωντανοί Σαρακατσαναίοι σήμερα; Προ πολλών δεκάδων χιλιάδων ετών η γλώσσα
των Σαρακατσαναίων ήταν μόνο Ελληνική και παραμένει ακόμα Ελληνική.
Όμως υπάρχει συγγένεια κατά τη γνώμη μου μεταξύ της Ελληνικής
φυλής και των Ευρωπαίων, με την έννοια ότι κάποτε όλη η Ευρώπη κατοικήθηκε από ανθρώπους που ξεκίνησαν από τη Χαλκιδική. Οι
Αρχάνθρωποι εξαπλώθηκαν σε Βορρά, Νότο, Ανατολή και Δύση. Οι Αρχάνθρωποι, προ
ενός-δύο εκατομμυρίων ετών, προσαρμόστηκαν στα διάφορα καινούρια κλίματα της
Ευρώπης. Στη βόρεια Ευρώπη, στη Βαλτική, δεν έχουμε εμφάνιση ανθρώπων νωρίτερα από
είκοσι πέντε-τριάντα χιλιάδες χρόνια. Είναι βέβαια Homo Sapiens της νεότερης ή άνω Παλαιολιθικής Εποχής, αλλά εδώ έχουμε αποδεδειγμένα με τα
ευρήματα μας, εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πιο πριν, ανθρώπους στον Ελλαδικό
χώρο.
Να μην πω για τον Τριλλιανό, μιλάω για το τελευταίο εκατομμύριο χρόνια
που οι άνθρωποι αυτοί μιλάνε. Πώς ήρθαν λοιπόν από τη Βαλτική, η οποία την
περίοδο των παγετώνων ήταν καλυμμένη από πάγους; Όσο προχωρούσαν προς Βορρά οι
άνθρωποι αυτοί ξανθύνανε, ενώ όσο προχωρούσαν προς το Νότο μαύριζαν. Και αυτή
μου η θέση αποτελεί ένα σημείο τριβής με ένα-δυο καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
που δεν θέλουν να καταλάβουν ότι δεν ήρθαν οι άνθρωποι από το Βορρά στο Νότο,
αλλά από τη Μεσόγειο τραβήξανε προς το Βορρά, γι' αυτό και λένε ότι τα Ελληνικά
μας τα 'φεραν οι Βάλτοι. Θέλω να πω δηλαδή ότι οι Ινδοευρωπαϊστές αυτοί που
υποστηρίζουν τη θεωρία της Ινδοευρωπαϊκής φυλής ή και ομοεθνίας γλωσσών, πάνε
να αποδείξουν ότι τα Ελληνικά ήρθαν από την περιοχή της Βαλτικής και όχι ότι ανεπτύχθησαν
στον Ελλαδικό χώρο. Πώς μπορεί να γίνει αυτό, αφού εδώ, οι άνθρωποι μιλούν εδώ
και εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια, για να μην πούμε εκατομμύρια, ενώ η Βαλτική
κατοικήθηκε προ είκοσι πέντε-τριάντα χιλιάδων ετών; Πώς μπορούσαν λοιπόν αυτοί
να μας μάθουν κάποια γλώσσα, έστω και Ελληνικά;...»
ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΑΝΟΥ;
Για τον Άρη Πουλιανό δεν βρέθηκε χώρος σε κανένα ελληνικό
Πανεπιστήμιο. Είναι επίσης περιττό να αναφερθεί ότι οι κατακτήσεις της
ελληνικής επιστήμης των προηγούμενων σελίδων, ουδέποτε διάβηκαν το κατώφλι των πανεπιστημιακών
και σχολικών βιβλίων.
Για την Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος οι λόγοι του πολέμου
που εκεί κηρυχθεί κατά της είναι απλοί:
α) Η Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος δημιούργησε ένα έργο με
τόσο μεγάλα οφέλη για την παγκόσμια επιστήμη με τόσο λίγα χρήματα, που στο
σημερινό σύστημα των διαπλεκόμενων εργολαβικών επιχειρήσεων, αυτό το έργο
αποτελεί ένα «κακό προηγούμενο»
β) Στον πολύ κόσμο δεν είναι γνωστή η ανεξέλεγκτη, σε πολλές
περιπτώσεις, δράση των ξένων αρχαιολογικών σχολών στην Ελλάδα, οι οποίες
ουσιαστικά ελέγχουν (χωρίς συνεργασία με Έλληνες επιστήμονες) τις σημαντικότερες
ανασκαφές της χώρας (Δελφούς, Δήλο, Ολυμπία, Πυθαγόρειο, Κεραμικό, Κνωσό.
Αρχαία Αγορά Αθηνών κλπ.). Μεταπολεμικά χάνονται ή φυγαδεύονται στο εξωτερικό
πάνω από 30.000 ανθρώπινοι σκελετοί! φυσικά, καμία ξένη σχολή δεν διαμαρτύρεται
για την αντιεπιστημονική αντιμετώπιση του Άρη Πουλιανού.
Η οικονομική εξασθένιση της Ανθρωπολογικής Εταιρείας Ελλάδος,
αλλά κυρίως ο άφθονος χρόνος που σπαταλήθηκε από το επιστημονικό της προσωπικό
για 70 μέχρι στιγμής δίκες, αποτέλεσε βασική επιδίωξη των πολέμιων του έργου της.
Μ' αυτό τον τρόπο, οι άνθρωποι που έπρεπε να ασχοληθούν με έρευνα, αναγκάστηκαν
να ασχοληθούν με δικαστικά...Όλα αυτά είναι μία απόδειξη του τρόμου που διακατέχει
κάποιους, μπροστά σε ένα τεράστιο έργο που «έπρεπε πάση θυσία» να ανακοπεί.
Σίγουρο πάντως είναι ότι η Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος θα συνεχίσει να διαθέτει όλες της τις δυνάμεις
για την προώθηση της επιστημονικής έρευνας, καθώς και την προστασία των ευρημάτων
της πολιτιστικής κληρονομιάς μας.
της πολιτιστικής κληρονομιάς μας.