Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2018

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ........υπό εξαφάνιση.




Εκπαίδευση δίχως γνώση

Μία από τις πιο σημαντικές αδυναμίες της ελληνικής κοινωνίας είναι η αμάθεια που επικρατεί,
τόσο ως προς τα πολιτικά-ιστορικά θέματα, όσο και ως προς τη γεωγραφία της ελληνικής επικράτειας αλλά και του πλανήτη συνολικά.

Τα σχολεία, αν και έχουν αναλάβει την εκπαίδευση των νέων ανθρώπων, εξάγουν ενήλικες που δεν γνωρίζουν έστω τα βασικά, σχετικά με τον κόσμο στον οποίο ζούνε. Δεν γνωρίζουν την ιστορία της χώρας τους, την πολιτική κατάσταση που επικρατεί καθώς και οποιοδήποτε μέρος που δεν σχετίζεται με την περιοχή στην οποία μένουν. Όμως, παρά το γεγονός αυτό όλοι τους έχουν άποψη επί των εθνικών θεμάτων και της πολιτικής γενικότερα ενώ ασκούν έντονη κριτική σε όποιον διατυπώνει μια κριτική άποψη εναντίον τους. Τα απολυτήρια που εκδίδουν τα σχολεία της χώρας δεν είναι τίποτα άλλο παρά απλά χαρτιά. Δεν έχουν καμία αξία καθώς δίνονται σε όλους και το μόνο που αποδεικνύουν είναι ότι το κάθε άτομο έλαβε την στοιχειώδη εκπαίδευση.


Οι Πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας διαγωνισμός. Οι μαθητές πασχίζουν να αποστηθίσουν πλήθος κειμένων και γραμματικών φαινομένων χωρίς να κατανοούν το νόημα τους. Είναι ένας διαγωνισμός παπαγαλίας, καθώς όσο άριστος και να είναι κάποιος, σπάνια αυτή η αριστεία συνοδεύεται με την πραγματική κατοχή της γνώσης.


Η αμάθεια αυτή είναι πολύ επικίνδυνη για τη συνοχή της κοινωνίας. Πλήθος ατόμων αναλαμβάνουν διάφορα πόστα στους χώρους εργασίας τους δίχως να γνωρίζουν το αντικείμενο το οποίο έχουν σπουδάσει. Το γεγονός αυτό έρχεται να κουμπώσει με την κατάσταση που θίξαμε πιο πάνω. Το σχολείο εξάγει αμαθείς μάζες παιδιών που μέσω της χρήσης του απολυτηρίου και των πανελλαδικών εξετάσεων εισάγονται σε διάφορες σχολές. Ως εκ τούτου οι σχολές αυτές δίνουν με αρκετή ευκολία τα πτυχία σε άτομα που δεν είναι γνώστες του αντικειμένου, απλά αποστηθίζουν εύκολα. Όλα είναι ένας φαύλος κύκλος που καταλήγει στην εύκολη και χωρίς ουσία απόκτηση τίτλων, χωρίς τα άτομα να μαθαίνουν πραγματικά την Επιστήμη που έχουν σπουδάσει ή μελετήσει.

Όμως, για να μην κατηγορούμε μόνο τα πλήθη των μαθητών, καλό είναι να αναζητήσουμε την πραγματική ρίζα του προβλήματος. Τα σχέδια της Νέας Τάξης απαιτούν κοινωνίες αμαθείς και απομονωμένες από το παρελθόν τους. Η σχεδίαση του Υπουργείου Παιδείας βρίσκεται σε ευθεία γραμμή με τις απαιτήσεις των αιώνιων αφεντικών. Τα μαθήματα που διδάσκονται στα σχολεία γίνονται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα παιδιά να μην αποκτούν την γνώση και την ουσία του θέματος. Για παράδειγμα, το μάθημα της Ιστορίας δεν δίνει στους νέους το σύνολο της γνώσης της ελληνικής κληρονομιάς, καθώς αν και διδάσκεται σε κάθε σχολική βαθμίδα, ο τρόπος της διδασκαλίας είναι αποστειρωμένος από κάθε τι πατριωτικό. Όλα περιγράφονται ως τυχαία γεγονότα, χωρίς ουσία και σκοπό, ενώ τα σχολικά συγγράμματα είναι επίτηδες μεγάλα και πολυσέλιδα ώστε να επιτευχθεί η αποστροφή των νέων προς το μάθημα. Ακόμα ένα τέτοιο μάθημα είναι αυτό της γεωγραφίας. Το μάθημα της γεωγραφίας διακόπτεται στα μέσα του Γυμνασίου, καθώς σύμφωνα με τους ''ειδικούς'' δεν υπάρχει κάτι άλλο να διδαχθεί.

Αποτέλεσμα αυτών των καταστάσεων είναι η δημιουργία ανθρώπων που δεν γνωρίζουν τα σχετικά ώστε να ερμηνεύσουν τον κόσμο με τα δικά τους μάτια. Έτσι, γίνονται εύκολα θύματα της παγκοσμιοποίησης και της προπαγάνδας, καθώς δεν γνωρίζουν την αλήθεια ώστε να αντισταθούν στην κατήχηση των Μ.Μ.Ε. και των πολιτικών απατεώνων.

Η απόκτηση της γνώσης είναι θέμα προσωπικό. Πολλοί ήταν οι άνθρωποι που παλαιότερα δεν πήγανε καν σχολείο, αλλά μόνοι τους πέτυχαν ένα πολύ καλό επίπεδο γνώσεων. Ωστόσο, οι νέες γενιές, καθώς είναι θύματα ενός καταστροφικού σχεδίου μη διάδοσης γνώσης, δεν δείχνουν πάντα την προθυμία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με αποτέλεσμα να αποτελούν πιόνια μιας μαζοποιημένης κοινωνίας, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η ενημέρωση της κατάστασης της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ψάξτε τη γνώση σε κάθε βιβλίο. Αναζητήστε την αλήθεια με πάση θυσία. Γίνετε κυνηγοί του Δικαίου. Μην εμπιστεύεστε τα λόγια των ηγετών της Νέας Εποχής, καθώς αυτοί ελέγχουν κάθε πτυχή της Παιδείας. Η γνώση είναι κάτι πολύ σημαντικό για να μην αποκτηθεί, οπότε μην αργείτε να γίνετε κάτοχοί της. Τα χρόνια που έρχονται είναι σκληρά, για αυτό απαιτείται η ύπαρξη ξύπνιων ανθρώπων που γνωρίζουν και την καλή και την ανάποδη πλευρά των πραγμάτων. Το μέλλον δεν θα δείξει ανοχή στους αδύναμους.

Γιώργος Κωστόπουλος