.

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΑΡΟΥΣΙ: Στο συνδυασμό ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ ο Μ. Ρούσσος



Αναγγελία προσχώρησης στο συνδυασμό   "Μαρούσι, Ανθρώπινη Πόλη"


Ο συνδυασμός "Μαρούσι, Ανθρώπινη Πόλη"  «αποτελεί σήμερα τη μόνη δύναμη που μπορεί να ηγηθεί μιας αποτελεσματικής προσπάθειας για να αποκατασταθεί η δημοτική σταθερότητα και η αξιοπιστία του Δήμου στο τοπικό αλλά και στο Εθνικό περιβάλλον».

Όπως αναφέρω χαρακτηριστικά, «επιδιώκω να γίνω προπομπός ενός αληθινού οράματος των Μαρουσιωτών που θα μεταρρυθμίσει, επιτέλους, την πόλη και θα την απαλλάξει από την ανεύθυνα λαϊκιστική αντιπολίτευση που υπάρχει ».

Στο πλαίσιο αυτό απευθύνω κάλεσμα προς τους πρώην ψηφοφόρους μου να στηρίξουν τη νέα μου επιλογή. «Καλώ τους συμπολίτες μας, που εμπιστεύθηκαν και στήριξαν στο πρόσφατο παρελθόν την απόφασή μου να μετέχω στα κοινά, να εμπιστευθούν και τώρα την εκτίμησή μου, ότι η πραγματική ελπίδα για την πόλη του Αμαρουσίου  βρίσκεται στην πλειοψηφική συσπείρωση των πολιτών γύρω από τον συνδυασμό "Μαρούσι, Ανθρώπινη Πόλη"  ».

Οι αυταπάτες, ο λαϊκισμός και η πλήρης κατάρρευση των αξιών, μας έφτασαν στο σημερινό σημείο–κατάντια. Ο ρεαλισμός, η αποδοτικότητα και η αλήθεια θα δώσουν όραμα ξανά στα παιδιά μας.
Η συνείδησή μου επιτάσσει να είμαι «παρών». Αν δεν ακολουθούσα την φωνή της κοινωνίας και την φωνή της συνείδησής μου θα παρέμενε ένα πελώριο γιατί για τον υπόλοιπο πολιτικό μου βίο».

Προς  Πρόεδρο
 Δημοτικού Συμβουλίου

Βραχνό Παναγιώτη


Με τιμή
Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου

Ρούσσος Μιχαήλ