.

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

ΜΑΡΟΥΣΙ: Έκκληση για βοήθεια - Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου σε κίνδυνο με την οικογένεια του

Α.Μ.Ε.Α σε κατάσταση ΣΟΚ μετά από επίθεση εκ μέρους της διαχειρίστριας της πολυκατοικίας του, βάζοντας κάποιους ιδιοκτήτες για να τον απειλήσουν
Ο χρήστης Μιχάλης Ρούσσος είναι στην πόλη Μαρούσι.
Επίθεση φραστική και χυδαία από τον αδερφό του δράστη( πρόλαβα και τον έβγαλα φώτο ) που με πέταξε στο δρόμο στις 26/02/2018 είχα πριν από λίγο ώρα

Φώτο Δράστη εδώ

Με έβρισε χυδαία μπροστά σε όλο το Μαρούσι στα Everest

Αμφισβήτησε τον ανδρισμό μου και την πολιτική μου υπόσταση

Κανένας από τους 10δες θαμώνες δεν είπε τίποτα, ευτυχώς υπάρχουν κάμερες και επιβεβαίωσαν το συμβάν οι αστυνομικοί που ρώτησαν κάποιους πιο πέρα

Οι κάμερες θα πουν την αλήθεια

Αυτός με έβρισε χυδαία με σκοπό να τον χτυπήσω αλλά το πήρα γραμμή και οσό δεν τον πείραζα τόσο με έβριζε χυδαία

Μου έκλεισε ραντεβού στο σπίτι αν πάω θα με........ σκοτώσει μπροστά στην κόρη μου για να δεί τι πατέρα έχει

Έτσι είπε

Αυτά παθαίνει όποιος ζητά διαφάνεια

Γι' αυτό δεν γίνετε στην χώρα τίποτα

Περαστικά μου/σας


Οι απειλές συνεχίζονται στην Εργατική πολυκατοικία 17η

Μου κόλλησαν φάκελο με το όνομα μου χωρίς αποστολέα

Σιγά μην τον άνοιγα

Πήρα την αστυνομία τηλ.



Το είχα υποψιαστεί :


Μόλις τώρα στην πολυκατοικία μου οι 2 μου επιτέθηκαν, ο ένας με μαχαίρι πριν καιρό στο σπίτι μου μπροστά στην κόρη μου και ο αδερφός ( που μάλλον ενήργησε εις όφελος του επιτιθέμενου προς το πρόσωπο μου με μαχαίρι,ιδιοκτήτη  τον Μάρτη του 2017) αυτού που μου επιτέθηκε στις 26/02/2018 τα έλεγαν σαν φίλοι έξω από το αμάξι του ενός
 Ενώ
Δεν τους έχω ξαναδεί 11 χρόνια να λένε ούτε γειά
Περιμένω μαλακία να γίνει 😀😉😙
Θα έμαθε ο 2ος ότι του έκανα Ασφαλιστικά μέτρα και θα ενημερώσει τώρα τι στάση θα κρατήσουν όλοι μαζί
Έτοιμος για όλα


Ιστορικό

Υπεύθυνη για την συκοφαντική δυσφήμιση μου είναι η Διχειρίστρια της πολυκατοικίας μου που έχει παραπληροφορίση με πλαστά στοιχεία τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες



Ξυλοδαρμός από άτομο της πολυκατοικίας​ μου
Με πέταξε στο δρόμο να με πατήσει αμάξι στην Χατζηαντωνίου
Μου είπε να πληρώσω τα κοινόχρηστα​ και του είπα να μου δώσουν τις αποδήξεις και με έσπρωξε στο δρόμο
Φώναξα την αστυνομία κι το έβαλε στα πόδια

O δράστης είναι ένα από τ' αδέρφια


Nοσοκομείο · Κηφισιά
Έστειλα το άρθρο στην τοπική εφημερίδα του Αμαρουσίου και περιμένω να μάθει ο κόσμος την αλήθεια
 

Στην προσπάθεια μου για διαφάνια σε θέματα οικονομικής διαχείρισης της πολυκατοικίας μου.

Στις 26/2/2018 και ώρα 17:00 περίπου κι ενώ περπατούσα με σκοπό να πάρω το αυτοκινητό μου που ήταν στααθμευμένο στην Χατζηαντωνίου ώτε να πάω να παραλάβω την κόρη μου 8 ετών από το φροντηστήριο.

Ξυλοδαρμός από άτομο της πολυκατοικίας​ μου
Με πέταξε στο δρόμο να με πατήσει αμάξι στην Χατζηαντωνίου
Μου είπε να πληρώσω τα κοινόχρηστα​ και του είπα να μου δώσουν τις αποδήξεις και με έσπρωξε στο δρόμο
Φώναξα την αστυνομία κι το έβαλε στα πόδια

Κατατέθηκε μήνυση και ιατροδικαστική εξέταση για του λόγου το αληθές. Υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας, η οδηγός του αυτοκινήτου,του οποίου έπεσα στις ρόδες του και παραλίγο να στοιχίσει την ζωή αλλά ευτυχώς η κυρία στάθηκε ψύχραιμη γιατί είδε το συμβάν και πρόλαβε να πατήει φρένο πριν συμβεί μοιραίο το συμβάν. Έτρεξε με βόήθησε και έδωσε τα στοιχεία της για ένορκη κατάθεση που έδωσε στο Α.Τ Αμαρουσίου. Ο δράστης, ένας από τ' αδέρφια , είναι ιδιοκτήτης ως λέει στην πολυκατοικία που μένω. Χατζηευσταθίου λέγεται και είναι κοντός 1,65 εκ. περίπου,φορούσε μαύρα γυαλιά και με το που με είδε στο δρόμο με απείλησε πως αν δεν πληρώσω τα κοινόχρηστα θα κατέβουν με τ' αδέρφια του και θα με γαμ@σουν ως είπε. Μόλις του είπα οτι έχω καταθέση μήνυση στην διαχειρίστρια διότι δεν έχει τις αποδήξεις,νευρίασε και με έντονο ύφος μου είπε ξανά αν άκουσα τι μου είπε κι επανέλαβε το να πληρώσω αλλιώς θα με γαμ@σουν από την πολυκατοικία όλοι και μου έδωσε μια σπρωξιά, παρόλο που με είδε με το νάρθηκα στο πόδι, με συνέπεια να πέσω καταμεσής της Χατζηαντωνίου με σκοπό και αποτέλεσμα να τραυματιστώ. Στην συνέχεια οτ έβαλε στα πόδια

Ωσάν Δημοτικός σύμβουλος καταγγέλω την ενέργεια αυτή ως απόδειξη του όποιος σήμερα ζητά διαφάνεια είναι αμέσως Νο 1 εχθρός. Έχουν μάθει όλοι στην ρεμούλα και την απατεωνιά με αποτέλεσμα μετά 30-40 έτη που επικρατύσε στην χώρα αδιαφάνια να έχει γίνει βίωμα το να προσπαθείς να εξαπατήσεις το κράτος αλλά και κατασυνέπεια τον ίδιο σου τον συνάνθρωπο. Καταδικάζω τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Ζητώ ΕΚΤΑΚΤΟ Δημοτικό Συμβούλιο για την προστασία μου ωσάν Σύμβουλος διότι:

Δημοτικός σύμβουλος και αρχές που διέπουν την υπόσταση του.

1. Προσιτός σε όλους τους κατοίκους της πόλης
2. Ενημέρωση των θεμάτων που προκύπτουν σε κάθε συμβούλιο προς τους πολίτες άσχετα αν ζητηθούν ή όχι.
3. Ελεύθερη βούληση στα τεκταινόμενα της πόλης
4. Καταγγελία κακός κειμένων που υπάρχουν στην πόλη 
5. Υιοθέτηση ή μη, θέσεων των πολιτών

κ.α

Τέλος ζητώ:

Νομική κάλυψη και οικονομική εφόσον έχω υποψίες για πολιτική σκευωρία εις βάρος μου γιατί βάζω το κοινό συμφέρον πάνω απ'όλα και εναντίον του προσωπικού πολλές φορές ,όπως με την προσωπική μου περιπέτεια που ανέφερα, αλλά και της οικογένειας και περιουσίας μου.

Περισσότερα στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο

Σημείωση: 

 Μετά από 10 χρόνια υπομονής με τους συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας μου κι εφόσον εντόπισα κακοδιαχείριση στα κοινόχρηστα αποφάσισα​ να κινηθώ νομικά εναντίον τους.
Δεν μπορούσα να κάνω τα στραβά μάτια εφόσον έπεσε στην αντίληψη μου μιας κι αυτό θα έπληγε των θεσμό της πολιτικής υπόστασης που με διέπει.
 Μετά από την κίνηση αυτή δέχτηκα απειλές για την ζωή μου και της οικογένειας μου.

Στις 26/02/2018 δέχτηκα απειλές και προσωπική επίθεση για την ζωή μου και εφόσον είμαι Δημοτικός Σύμβουλος κάτι που εξέλαβα κι ως προσβολή στον θεσμό του Συμβούλου κάτι που καθιστά όλους μας υπεύθυνους για την προάσπιση αυτού του θεσμού.

Για να μην πλατιάζω όλα τα θέματα που είναι για συζήτηση θα τεθούν στο τραπέζι.

1. Συκοφαντική δυσφήμιση
2. Απειλή της ζωής μου και της οικογένειας μου
3. Προσβολή στην τοπική αυτοδιοίκηση μέσω εμού
4. Παραβίαση προσωπικών δεδομένων πολιτικού προσώπου

κ.α 

Αν δεν φθάνουν αυτά για αρχή θα συνεχίσω διαβήματα για την ηθική δικαίωση μου.

Με τιμή

Ρούσσος Μιχαήλ
Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου

Για προηγούμενο ιστορικό πάτα εδώ