.

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

ΜΑΡΟΥΣΙ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Παρουσίαση Συνδιασμού - Θεόδωρος Αμπατζόγλου Υποψήφιος Δήμαρχος

Θεόδωρος Αμπατζόγλου: «Να πάμε όλοι μαζί το Μαρούσι ακόμη πιο ψηλά»

 

Είναι σημαντικό για έναν άνθρωπο που επιθυμεί να συμμετάσχει σε ένα τόσο σοβαρό εγχείρημα, όπως η διοίκηση ενός Δήμου σαν το Μαρούσι, που αφορά τη ζωή και την καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων, να διαθέτει γνώσεις κι εμπειρία διοίκησης. Να έχει «νιώσει στο πετσί του» τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του ο ασφαλισμένος, ο άνεργος, ο ελευθεροεπαγγελματίας, ο επιστήμονας. Να διαθέτει «παραστάσεις» και να μην έρθει ουρανοκατέβατος, στηριζόμενος στις πλάτες ενός κόμματος ή ενός επιχειρηματία, για να καθίσει στη θέση του δημάρχου. Να μπορεί να διαπραγματευτεί με τους αρμόδιους υπουργούς, όπως και να γνωρίζει την άμεση αξιοποίηση κοινοτικών κονδυλίων.

Η Αυτοδιοίκηση είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός χώρος που δεν είναι ούτε για αργόσχολους, ούτε για ανεπάγγελτους, ούτε για στελέχη του κομματικού σωλήνα. Ούτε φυσικά για τηλεπερσόνες. Ένας Οργανισμός σαν τον Δήμο Αμαρουσίου, με προϋπολογισμό δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, με εκατοντάδες εργαζόμενους σε διαφορετικές υπηρεσίες, μητροπολιτικό οικονομικό κέντρο της Βόρειας Αττικής, απαιτεί στο τιμόνι του έναν «έμπειρο καπετάνιο».



Οι υπεύθυνες θέσεις που κατείχα στον ΟΑΕΔ και το ΙΚΑ, μου έδωσαν την ευκαιρία να αντιμετωπίσω με επιτυχία κρίσιμες προκλήσεις. Διαχειρίστηκα στη θητεία μου τεράστιους πόρους με διαφάνεια κι αποτελεσματικότητα. Ήρθα σε άμεση επαφή με πολλές χιλιάδες ανθρώπους, ένιωσα στο πετσί μου τα προβλήματά τους και προσπάθησα, στο μέτρο των δυνατοτήτων μου και σε συνεργασία με τους εργαζόμενους των φορέων αυτών, να δώσω λύσεις. Επίσης, μην ξεχνάτε ότι είμαι ενεργός ελευθεροεπαγγελματίας της πόλης κι έχω θητεύσει στην ηγεσία ενός σημαντικού επιστημονικού συλλόγου, όπως ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ως εκλεγμένος πρόεδρος. Δεν είμαι λοιπόν ούτε χαρτογιακάς, ούτε golden boy. Δεν έχτισα καριέρα και δεν απέκτησα εμπειρία ούτε σε τηλεοπτικά στούντιο, ούτε σε δοτές θέσεις κι αξιώματα. Έχω χιλιάδες ένσημα, σε θέσεις πρώτης γραμμής κι ευθύνης.


Η πρόσφατη δημόσια δήλωση στήριξης της υποψηφιότητάς μου από τον δήμαρχο Γιώργο Πατούλη αποτελεί την «κληρονομιά» της παράταξης ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ !!!

Η δημόσια στήριξη ενός πετυχημένου δημάρχου, προέδρου των δημάρχων όλης της χώρας, αλλά και προέδρου του μεγαλύτερου επιστημονικού συλλόγου, αδιαμφισβήτητα με τιμά. Και μου δίνει τη δύναμη και την ώθηση για να διεξάγω με επιτυχία έναν αγώνα, που στόχο έχει να κάνει την πόλη μας ακόμη πιο όμορφη, ακόμη πιο σύγχρονη, ακόμη πιο ανθρώπινη. Σας ξεκαθαρίζω ότι δεν φιλοδοξώ να είμαι «κληρονόμος». Αξιοποιούμε ό,τι καλό έχει γίνει και οδηγούμε την πόλη σε μια Νέα Εποχή. Θέλω να προσθέσω κι εγώ τα δικά μου λιθαράκια, στο μεγάλο οικοδόμημα που λέγεται Μαρούσι. Στην πόλη που μεγάλωσα, έκανα οικογένεια και πρόκοψα επαγγελματικά. Στη δική μου την αντίληψη, το Μαρούσι δεν κληρονομείται. Δεν είναι κτήμα κανενός, το Μαρούσι ανήκει στους πολίτες του. Όσον αφορά τις επαφές μου με τους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού, θέλω να σας τονίσω είναι διαρκείς. Στόχος μου είναι να αξιοποιήσω τις πολύτιμες γνώσεις κι εμπειρίες τους. Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και μαζί με τα νέα στελέχη που θα πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιό μας, να συνεχίσουμε τη δημιουργική πορεία. Να πάμε όλοι μαζί το Μαρούσι, ακόμη πιο ψηλά. Στην προσπάθεια αυτή, δεν πρέπει να λείψει κανείς. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να πάει το Μαρούσι πίσω, να πάνε χαμένα, όσα έγιναν με κόπο τα προηγούμενα χρόνια.



Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα παρουσιαστούν οι βασικοί προγραμματικοί μας άξονες και το πρόγραμμα των 100 πρώτων ημερών μας. Θα είναι ένα σχέδιο έργων και παρεμβάσεων που θα αξιοποιεί όλα όσα έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και θα αντιμετωπίζει τις μελλοντικές προκλήσεις μιας πόλης σαν το Μαρούσι. Προτεραιότητά μας θα είναι οι ανάγκες των συμπολιτών μας, με έμφαση στους τομείς που αφορούν την καθημερινότητά τους, αλλά και οι μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες της πόλης.

«ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ»