.

Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Υποψήφια Περιφερειακός Σύμβουλος Βάνα Παπαδοπούλου με τη «Νέα Αρχή για την Αττική» του Γιώργου Πατούλη


Το να υπηρετήσω τους πολίτες από μία εκλεγμένη θεσμική θέση, αποτελεί από μόνο του μία πρόκληση. Δεν μου αρέσει να κάθομαι και να κάνω κριτική εκ του ασφαλούς. Πιστεύω στη διαδικασία της συμμετοχικότητας - Βασική αρχή της Δημοκρατίας. Με τον κύριο Γιώργο Πατούλη, υποψήφιο Περιφερειάρχη της Νέας Αρχής Νέα Αρχή για την Αττική - Γιώργος Πατούλης, είναι πολύχρονη η γνωριμία μας λόγω κοινού επαγγελματικού περιβάλλοντος, καθότι είμαι υψηλόβαθμο στέλεχος φαρμακευτικών εταιρειών. 

Θέτω τον εαυτό μου στη κρίση των Συμπολιτών μου και θα θεωρήσω μεγάλη μου τιμή την επιλογή σας.




Σχετικά με την Βάνα
  • Σπουδές : Χημικός Μηχανικός, Διπλωματούχος Πολυτεχνείου Βιέννης, Αυστρία

    Διετέλεσα και διατελώ υψηλόβαθμο στέλεχος επί 20ετία σε πολυεθνικές και Ελληνικές φαρμακευτικές Εταιρείες με αρμοδιότητες παρακολούθησης και εφαρμογής της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας όσον αφορά την έγκριση, την παραγωγή, τη διακίνηση, τη διάθεση, την εμπορία, τη διαφήμιση και την εποπτεία μετά τη διάθεση φαρμακευτικών και ιατροτεχνολογικών προϊόντων. Διαθέτω πιστοποιημένες ικανότητες από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ) στις παραπάνω δραστηριότητες.

    * Μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

    * Αντιπρόεδρος του ΣΕΦΑ ( Σύλλογος Ελλήνων Φοιτησάντων στην Αυστρία)

    * Μέλος Πολιτιστικών και Αθλητικών Συλλόγων